Pages

Oct 5, 2009

Alhamdulillah... At last :)

Penantian akhirnya terjawab dengan rasa syukur yang amat sangat...

**Tahniah! Anda telah berjaya dan surat tawaran akan dikeluarkan oleh Kementerian/Jabatan berkenaan.**

"Ya Allah, aku bersyukur padamu memberi aku peluang dan membuka pintu rezeki pekerjaanku.. amin.."

Orang pertama aku sampaikan berita gembira ni adalah tunangku. Thanks dear for your support selama ni. :)

Orang kedua adalah kakakku di Seremban yang telah byk membantu aku semasa nak pergi temuduga tu.. tq2!

Orang ketiga adalah Hazimah..rakan sekerjaku yang sgt komited terhadap tugasnya sekarang. I pray for your luck in future. I'Allah rezeki tu tak kemana. Usaha dan tawakal itu sgt penting. ok. :)

Orang keempat adalah Kak Wanie yang cute. (tgh pregnant tu).. kata-kata dan nasihat akak sgt menusuk kalbuku..chewah.. :p

Orang kelima adalah  Hazirah yang akan berkahwin pada ujung minggu ni (10/10/09).. tahniah.. semoga bahagia selalu dan kekal dunia akhirat.. :) Dont wori aku n kwn2 yg lain akan bertandang ke majlis kamu wpon sekolah buat open house masa tu..kitorang sanggup ponteng open house untuk ke rumah kamu.. hihi (jgn bgtau boss ye..)

Fadhilah..kamu ada kelas mase aku dpt news ni..jadi kamu dpt info ni drpd hazimah kan.. :) hihi

My bapak lepas balik sekolah aku akan call dan bagitau berita gembira ni.. surprise! :) hehe..sure bapakku seperti biase no comment but i know inside his heart, he will glad with his daughter.. huuu

ALHAMDULILLAHH.... AMIN..

No comments: