Oct 4, 2009

Cadbury & 100Plus!


Today, i'm feeling not very good. Pegi dapur masak ikan stim and kacang buncis goreng. Elok je siap masak, perut buat hal pula tiba2.
Selalunya kalau rase mcm ni, mesti kene minum 100 Plus and makan ape2 yang manis. Hehehe... cerewet betol kan perut ni. Hurm pastu suruh adik pergi kedai cari 100 Plus and Coklat Cadbury.. Yummi! (berkata perutku..untung dapat makan coklat hari ni. penambah tenaga! hehe..)



So di kala tengah perut meragam.. aku berbaring sambil menaip entry ni.. hihi..tak larat nak duduk. sakit sangat.. :(
Ni sambil makan coklat and minum 100 Plus.. lega sikit rase. bertenaga dan bersemangat semula. yea!
Kepada sesiapa yang selalu meragam perut, bolehla cube tips ni. Tapi bg yg perut tak tahan air bergas/berisotonik toksahla cube. tak pasal2 nanti kena pegi klinik. ;p






No comments: