May 13, 2010

* Nazurin Creation *

Dekat sini ak berkenan sgt dgn design bunga stokin yg ada utk bunga dulang.. jd ak pun menempahnye di sini.. =) servis pun memuaskan. dlm byk2 design tu..antara yang berkenan mcm kt bwh ni...tapi tak taula akak nazurin buat cmne.. tp msti lawa..hihi..tggu akhir bulan ni dpt.tak sbar nk mula decorate hantaran.. yuhuuu..

 

Hari Sabtu 24/4 ak dah ambik dah bunga dulang stokin dekat kak.lyn... cumel n sgt santek ok.  on the next day nye trus try2 letak kt atas hantaran..yihaa! bersemangat tgk.. hihi.. trus snap pic then email kak.lyn tnjuk gmbr tu.. =) hari ni 1/5 ak dah siapkan deco hantaran tu.. simple nmpak tp nice..selagi tak smpai majlis lagi ni mcm2 la rase nak tmbh itu ini kt hantaran tu.. smpaikan housemate kate takyah dah sbb takot nmpak crowded..so ak batalkan niat utk menopap2 kt hantaran tu... hihi
Hope akan nmpak elegant. yea!! pas dah mjlis nnt br letak gmbar ey..nnt tak surprise laa.. hihi

No comments: