Pages

Dec 21, 2010

* @ 29 weeks *

Alhamdulillah.. mggu ni kandunganku dah cecah 29 mggu.. terasa amat pantas masa berlalu.. perut ku juga sedah semakin besar.. hehe walaupun ramai kate perutku kelihatan kecil shj namun aku tetap merasakan da besar coz hari2 aku rasakan semaikn tegang perut ni.. hehe..baby ni seolah2 menolak2 perutku supaya mmberi ruang yang lebih besar kot utk dia beradu dan membesar.. sabar ey baby.. baru 29 mggu.. lagi 11 mggu je lagi paling lama baby akan stay in my tummy.. sabar ye sayang.. jgn keluar awal sgt tau.. nnt ibu yang kelam kabut.. =)

Bila dah masuk 29 mggu ni makin bergiat aktifla aku melengkapkan keperluan baby n ibu utk berslin nnt.. husband ku? hihi..aku rasa mmg lelaki jenis yg relaks. Tak pulak tgk dia kelibut cm aku dok pikir apa yg perlu dilengkapkan.. mmg lumrah lelaki cmtu kot.. anyway..it's ok.. yg penting dia mahu menemankan aku jikalau aku mahu shopin barang2 keperluan itu..itupun dah ckup berterima kasih.. tq hny.. ^.^

Kandungan aku..semakin lama semakin aktif bergerak sampaikan bgn pagi baby kejutkan..hehe..bijak anak ibu ni..mlm2 ibu nak tidur..baby ajak teman main..tendang2an dia..huuu.. senak perut ibu ni.. last nite, suamiku happy sgt merasa pergerakan anaknya di dlm tummy aku ni.. katenya aktif sungguh ye..patutla ibunya asyik tersenyum2 n gelak2 bile tgk perut sendiri..hehe..betul tu..aku sendiri pun sgt happy tgk perut ni bergerak2 aktif selalu..then aku pon saluu bercakap2 ngn baby ni..sonok rase if baby ni bg respon.. =) 
tak sbr  nk menanti hari kelahiran.. semoga semuanya selamat.. =)

*pic from baby-gaga.com*

No comments: