Pages

Jan 17, 2011

* Menanti Tilam Kekabu *

Udah lame tak update blog..sebenarnya byk gak mende yg telah blaku yg bermain2 di kepala utk di share disini tp asik tak berkesempatan nak mengarang..ecece..karangan la sgt..=D
Tgk topik entry ni * Menanti Tilam Kekabu *...act aku order tilam ni by online jek..malas nk survey nek kete ke sana ke mari..so better ak survey kt intenet je..window2 terjumpa site ni as recommended by my sister ujie.. KEDAI MINI KELANTAN. tgk price..tgk design n tgk jenis dia..aku agak berkenan n terus bersoal jawab dgn empunya site ni SITI .. mulanya nk cr kain sendiri utk sarungnya tp last2 soh siti je yg belikan kt Kelantan nun..hihi..siap siti ni bg gmbr kain yg kt kedai kt aku utk aku pilih design mane..wahh bgus sungguh siti. Aku amik design bercorak donald duck kaler blue (universal kaler la kan) utk set lengkap tilam bby termasuk comforter with price rm150 Only..bg ak murah da tu.. cz sekali siap ngn sarung semua.. bantal je 4 bijik..byk la tu kan. Tilam ni siti dah pos ke aku tp lom sampai lagi cz pakai pos domestik so take time 2-3 hari lgpon br semalam siti pos.. mybe sok lusa smpai la ia..tak sabor den nk tgk dpn mate.. haa..gmbr kt bwh ni yg siti publishkan kt site dia..cumel!!




Nanti da sampai aku bg testimonial sini ey..hihi 
promoter plak jadinya.. nway thnx siti.
=)

No comments: